Verkort jaarverslag 2019

dinsdag, juli 7, 2020

In ons verkort jaarverslag geven we een kijkje in onze keuken en laten we zien welke resultaten we de afgelopen jaren behaald hebben. Samen zorgen we voor later.

Zorgen voor úw pensioen is onze belangrijkste taak

In 1949 is ‘Bedrijfspensioenfonds voor de Landbouw’ opgericht. Nu, 70 jaar later, is er veel veranderd. Maar onze belangrijkste taak is en blijft om iedereen die bij ons pensioen opbouwt straks een goed en waardevast pensioen te bieden. Dat doen we door groen te zijn en groen te handelen. De duurzame weg die wij daarmee bewandelen, is naar onze overtuiging de enige weg om met respect voor mens, milieu en samenleving onze deelnemers een collectief pensioen te kunnen bieden.

De route van deze duurzame weg geven we richting met vier strategische pijlers. Die strategische pijlers vormen de essentie van de waarde die wij als pensioenfonds toevoegen. Dat betekent dat wij meer doen dan alleen zorgen voor goede rendementen. We zorgen ervoor dat u weet wat u kunt verwachten als u stopt met werken. We begeleiden, helpen en bereiden u goed voor op het op het moment van ‘stoppen met werken’.

Samen zorgen we dagelijks voor úw financiële toekomst. Nieuwsgierig geworden hoe we dat doen? Lees ons verkort jaarverslag

Nog meer weten? Lees dan ons hele jaarverslag (pdf).

Hoi