Service & contact werkgevers en administratiekantoor
Onze experts staan voor u klaar als u vragen heeft. Veel kunt u zelf online regelen. Maar u kunt ook bellen, mailen of chatten. Of maak een afspraak voor een persoonlijk gesprek of videogesprek.
Vragen en antwoorden
U levert elke periode voor de uiterste aanleverdatum de loongegevens bij ons aan. Bekijk een overzicht van de aanleverdata.
Bent u de inloggegevens van uw upa-account kwijt? Vraag de gegevens makkelijk opnieuw aan.
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Bel ons gerust. We bespreken direct uw klacht. Vaak kunnen we dan het probleem meteen samen oplossen. Lees meer over een klacht indienen.
Misschien heeft u iets over het hoofd gezien of was u te laat met de aanlevering. Als u niet, verkeerd of onvolledig loongegevens aanlevert, dan krijgt u een geschatte factuur (ambtshalve nota). Lees wat u moet doen als u een geschatte factuur krijgt.
Ja, u kunt uw factuur ook via e-mail ontvangen in plaats van via post. U regelt het makkelijk zelf bij uw betaalgegevens.
Heeft u een andere vraag?
Dan staan we voor u klaar. Kies zelf hoe u contact met ons opneemt.
Onze medewerkers helpen u graag persoonlijk. Iedere werkdag van 08.00 tot 17.00 uur zitten we voor u klaar.
Stel uw vraag via ons contactformulier.
Liever een persoonlijk gesprek met iemand van ons team? Maak dan een afspraak met een pensioenconsulent.
Voor een persoonlijk gesprek over pensioen hoeft u de deur niet uit. Maak een afspraak voor een online videogesprek met een pensioenconsulent.
Schrijft u liever een brief? Dat kan. Ons adres:
BPL Pensioen
Postbus 451
9700 AL Groningen